Näin tilaat silmälasilinssit verkkokaupasta
Mitä tarvitset tilaamiseen
- Kehykset joihin haluat uudet linssit. Linssitämme soveltuvat uudet ja käytetyt muovi- ja metallikehykset.
Emme linssitä kehyksettömiä kehyksiä eli ns. hengettömiä tai siimakehyksiä. Katso lisätietoa UKK-sivultamme. - Silmälasien voimakkuustiedot + pupillien etäisyysmitan (yleensä silmälasikortissa).
Me hoidamme loput!
Tilaus etenee näin
- Valitse haluamasi linssit ja tee tilaus. Löydät linssit täältä. Ilmoita linssiesi voimakkuustiedot tilauksen yhteydessä tai jälkikäteen sähköisellä lomakkeella.
- Postitamme sinulle kuoren linssien lähetystä varten. Laita lasisi kotelossa kuoreen ja vie kuori postin toimipisteeseen tai pakettiautomaattiin. Postimaksu on maksettu puolestasi. Jätä vanhat linssisi laseihin.
- Ilmoitamme sinulle kun lasisi ovat saapuneet meille. Teemme kehyksillesi kuntotarkastuksen ja irroitamme vanhat linssisi.
- Teemme sinulle uudet linssit ilmoittamiesi voimakkuuksien perusteella ja kiinnitämme uudet linssit kehyksiisi.
- Postitamme lasisi uusine linsseineen sinulle ja lähetämme sähköpostitse seurantakoodin lähetyksen seuraamista varten. Saat myös vanhat linssisi paketin mukana takaisin.
Ongelmatilanteissa asiakaspalvelumme ottaa sinuun yhteyttä. Muistathan, että linsseillämme on 30 päivän tyytyväisyystakuu.
Kuulostaa helpolta. Mistä voin aloittaa tilauksen?
Aloita valitsemalla haluamasi linssit.
Kaipaatko lisätietoa?
Autamme mielellämme! Voit käydä lukemassa Usein kysytys kysymykset -sivultamme vastauksia tai ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme. Meillä viesteihin ja puhelimeen vastaavat ihmiset 🙂